تهران، میدان توحید، خیابان توحید

بن بست فرهادیه، پ ۳، واحد ۴۳

ارسال پیام شما به

edari.nastooh@gmail.com

پاسخگوی سوالات شما

۶۶۵۹۴۰۱۵ - ۶۶۵۶۵۵۸۲ - ۶۶۹۱۳۵۸۳

ثبت شرکت، حرکتی هوشمندانه است که به کسب و کار شما ماهیت منحصر به فردی می بخشد و مزایای مالی و قانونی بسیاری را به همراه خواهد داشت. البته شرکت ها انواع مختلفی دارند و شما باید متناسب با نوع تجارت خود در مورد آن تصمیم بگیرید. فرآیند ثبت شرکت اغلب مراحل زیادی دارد و پیچیده به نظر می رسد. اگر تصمیم به ثبت کسب و کار خود گرفته اید و می خواهید از تمامی مزایای آن بهره مند شوید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به توضیح خدمات ثبت انواع شرکت ها و الزامات آن می پردازیم.

0 +
سال تجربه
0 +
عضو متخصص
0 +
مشتری فعلی
0 +
پروژه موفق
0 %
درصد رضایت
خدمات ثبت انواع شرکت ها

خدمات ثبت انواع شرکت های سهامی خاص

در این شرکت، مسئولیت هر فرد بر اساس میزان سرمایه و سهم او مشخص می شود. با ثبت شرکت سهامی خاص، می توانید از مزیت هایی نظیر پذیرش سرمایه های خرد و کلان، امکان تقسیم و انتقال سهام برخوردار شوید. راه اندازی و ثبت شرکت سهامی خاص، خیلی دشوار نیست. اما، باید به تمام قوانین و جزئیات آن توجه کنید. چراکه عدم آگاهی از مقررات، می تواند در نهایت به اتلاف زمان و منابع مالی شما منجر شود.

بنابراین، با دریافت مشاوره تخصصی می توانید در کم ترین زمان به اهداف خود دست یابید. ما در 6 مرحله شرکت شما را ثبت می کنیم:

  • عقد قرارداد ثبت شرکت با مشتری
  • دریافت مدارک لازم
  • ارسال نام پیشنهادی شرکت به اداره مربوطه
  • اخذ امضای وکالت نامه از مشتری
  • تشکیل پرونده و تحویل آن به اداره مربوطه
مشتریان ما

بیش از ۵۰۰ نفر ما را انتخاب کرده‌اند

هزینه خدمات ثبت شرکت

خدمات ثبت انواع شرکت های مسئولیت محدود

در این نوع شرکت، سرمایه به سهام تبدیل نمی شود، ولی محدوده مسئولیت شرکا همچنان بر اساس میزان سرمایه آن ها خواهد بود. ثبت چنین شرکتی به دلیل عدم نیاز به تشکیل هیئت مدیره و امکان حضور شرکا در اداره شرکت، ساده تر است.

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود شامل تهیه مدارک، تکمیل فرم های آنلاین سازمان ثبت، انتخاب نام شرکت، ارائه تمام اطلاعات شرکت و بارگذاری اساسنامه است. البته هر کدام از این موارد جزئیات و مقرراتی دارند که باید حتما رعایت کنید. تقریباً تمام این فرآیند به صورت آنلاین انجام می شود و تنها در برخی موارد نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت دارید. در صورتی که از خدمات ثبت انواع شرکت ها استفاده کنید، دیگر لازم نیست هیچ یک از این مراحل را خودتان انجام دهید.

تغییرات درست شرکت، باعث رشد و پیشرفت

خدمات ثبت انواع شرکت های سهامی عام

در این شرکت، سرمایه به طور مساوی به سهام تقسیم و این سهام در بورس اوراق بهادار ارائه و پذیرفته می شود. با ثبت چنین شرکتی می توانید، سرمایه های اندک را جمع آوری کرده و یک فعالیت اقتصادی بزرگ را راه اندازی کنید. برای ثبت شرکت سهامی عام، می بایست هیئت مدیره تشکیل داده و بازرس قانونی و حسابرس مستقل داشته باشید. در نتیجه مراحل قانونی پیچیده تری را باید طی کنید. توصیه می کنیم حتما از مشاوره حقوق دانان مجرب استفاده کرده و با آگاهی کامل وارد این مسیر شوید.

هزینه مشاوره ثبت شرکت

مدت زمان معمول ثبت مدارک مورد نیاز در خدمات ثبت انواع شرکت ها

به طور معمول، از زمانی که شروع به انجام مراحل ثبت شرکت می کنید، حدود 10 الی 15 روز کاری زمان می برد تا فرآیند تکمیل شود. البته عوامل بسیاری می توانند، این فرآیند را به تاخیر بیندازند. اگر می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، مراحل مربوط به خودتان، نظیر ثبت درخواست، ارسال مدارک و دریافت تاییدیه ها را به سرعت و با دقت کامل انجام دهید. پس از ثبت درخواست، بررسی مدارک توسط کارشناسان اداره ثبت صورت گرفته و در نهایت مراحل چاپ در روزنامه را باید بگذرانید.

تغییرات درست شرکت، باعث رشد و پیشرفت

خدمات ثبت انواع شرکت های سهامی عام

شرایط ثبت، بسته به نوع شرکت مورد نظر شما متفاوت است. با این حال برخی موارد را برای همه شرکت ها باید رعایت کنید، از جمله:

  • تعیین تعداد شرکا بر اساس الزامات قانونی
  • معرفی بازرس بسته به نوع شرکت
  • واریز حداقل سرمایه مورد نیاز به حساب شرکت
  • ضوابط مربوط به نام گذاری
  • حداقل شرط سنی برای تأسیس شرکت و عضویت در هیئت مدیره بر اساس قانون، هجده سال تمام است.
  • جهت ثبت شرکت احتیاجی به کارت پایان خدمت ندارید. ولی، برخی نهادها برای ارائه مجوز مثلاً ثبت کارت بازرگانی، این مدرک را از متقاضی درخواست می کنند.
  • ثبت اکثر شرکت ها بدون مدرک تحصیلی، میسر است. با این حال برای ثبت برخی شرکت ها بسته به موضوع فعالیت آن نظیر مهندسی، گردشگری، بیمه و… باید مدرک تحصیلی مربوطه را ارائه دهید.

ما در گروه نستوه با بیش از 15 سال سابقه در حوزه ارائه مشاوره تخصصی و انجام امور ثبتی، به شما کمک می کنیم در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه، شرکت مدنظر خود را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد خدمات ثبت انواع شرکت ها همین حالا با ما تماس بگیرید. 

ثبت درخواست

هم اکنون درخواست موردنظر خودتان را انتخاب کنید و از مشاوران ما کمک بگیرید

دیگر خدمات نستوه

معرفی تمامی خدمات
قابل ارائه توسط ما

گروه خدمات اداری نستوه، ارائه دهنده خدمات متنوع به برندها، شرکت‌ها، بازرگانان و صنایع مختلف می‌باشد.

×