تهران، میدان توحید، خیابان توحید

بن بست فرهادیه، پ ۳، واحد ۴۳

ارسال پیام شما به

edari.nastooh@gmail.com

پاسخگوی سوالات شما

۶۶۵۹۴۰۱۵ - ۶۶۵۶۵۵۸۲ - ۶۶۹۱۳۵۸۳

تأسیس شرکت در هر زمینه، نیازمند طی کردن مراحلی است تا بتوانید آن را به طور قانونی به ثبت برسانید. امروزه شرکت های زیادی تأسیس شده اند که هر کدام در یک زمینه خاص فعالیت می کنند. گاهی اوقات در اثر یک اشتباه یا دلایل دیگر، سهام داران و روسای شرکت ها تصمیم به ایجاد تغییر در شرکت می گیرند که برای آن باید از خدمات تغییرات انواع شرکت ها توسط یک شرکت حقوقی معتبر استفاده کنند. ایجاد تغییرات در هر شرکت خاص، متفاوت است که در ادامه به همه آن ها اشاره خواهیم کرد.

0 +
سال تجربه
0 +
عضو متخصص
0 +
مشتری فعلی
0 +
پروژه موفق
0 %
درصد رضایت
ایجاد تغییرات در انواع شرکت ها

تغییرات شرکت های سهامی خاص

تغییرات شرکت ها شامل شرکت های سهامی خاص نیز می شود. روسای آن ها برای این که بتوانند خود را با شرایط موجود تطبیق دهند، مصمم به ایجاد تغییراتی در سازمان خود می شوند. این تغییرات می تواند، شامل موارد مختلفی باشد که در ابتدای تأسیس یا سال های بعد اتفاق خواهد افتاد. همان طور که می دانید، شرکت های سهامی خاص، یک هیئت مدیره متشکل از سهامداران دارند که برای ایجاد هر گونه تغییر، باید یک صورت جلسه به امضای همه اعضا هیئت مدیره برسد.

پس از تهیه صورت جلسه باید مجوز مربوطه تهیه شود که بسته به نوع تغییر شرکت متفاوت خواهد بود. باید از همه سهامدارانی که در جلسه شرکت کرده اند، یک لیست تهیه کنید و امضای همه آن ها را دریافت کنید. بدین ترتیب، می توانید با طی کردن همه این مراحل و تحویل مدارک لازم به اداره ثبت شرکت ها، نسبت به تغییرات موردنظر خود اقدام کنید.

مشتریان ما

بیش از ۵۰۰ نفر ما را انتخاب کرده‌اند

تغییرات شرکت های سهامی عام

اولین قدم برای ایجاد تغییر در این شرکت ها، انتخاب بازرس یا مدیران است تا بتوانند بر روند تغییرات نظارت داشته باشند. بیش تر مراحل خدمات تغییرات انواع شرکت ها که مربوط به شرکت های سهامی عام هستند، مانند شرکت های مسئولیت محدود است. تمامی تغییرات کوچک یا بزرگ باید به طور کامل به ثبت برسند. پس از تعیین بازرسان باید یک ترازنامه به تصویب برسد و سپس راجع به انحلال شرکت یا کاهش و افزایش سرمایه آن بحث شود. برای ثبت تغییرات این نوع شرکت ها می توانید از یک سامانه به نام سامانه ثبت تغییرات شرکت های سهامی عام استفاده کنید.

خدمات تغییرات انواع شرکت ها

تغییرات شرکت های مسئولیت محدود

در این نوع شرکت ها معمولاً تعداد شرکا کمتر از دیگر شرکت ها است. برای ایجاد هر گونه تغییر در این نوع شرکت ها در ابتدا باید یک مجمع عمومی فوق العاده ایجاد کنید. سپس تمامی شرکا باید با مشخص کردن میزان سهم خود یک صورت جلسه تنظیم کنند و همگی آن را امضا کنند. اگر شرکای شرکت مسئولیت محدود بیشتر از 12 نفر باشد، باید یک هیئت نظارت هم تشکیل شود و در صورت جلسه، نام و امضای آنان نیز قید شود.

هزینه مشاوره ثبت شرکت

انواع تغییرات شرکت

خدمات تغییرات انواع شرکت ها به یک نوع تغییر محدود نمی شود و انواع مختلفی دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد:

  • تغییر نام شرکت
  • ایجاد تغییر در اساس نامه شرکت
  • اعلام ورشکستگی و انحلال
  • تغییر مدیر
  • ایجاد شعبه جدید
  • انتقال سهام
  • تغییر در حق امضا
کاهش سرمایه شرکت
این نوع تغییرات در هنگامی انجام می شود که شرکت در وضعیت خوبی قرار نگرفته باشد و برای جلوگیری از ورشکستگی و انحلال آن، باید سرمایه آن را به طور قابل توجهی کاهش دهید.
افزایش سرمایه شرکت
زمانی که شرکت در وضعیت خوبی قرار گرفته باشد و سرمایه زیادی برای آن فراهم شده باشد، سهام داران، پیشنهاد این تغییر را می دهند. دو راه برای افزایش سرمایه از طریق خدمات تغییرات انواع شرکت ها وجود دارد. راه اول ایجاد تغییرات، اختصاص دادن سهام جدید است و راه دیگر افزایش مبلغ سهام اسمی است که معمولاً بیش تر شرکت ها روش اول را انتخاب می کنند.
منحل کردن شرکت
گاهی اوقات به دلیل اختلاف بین سرمایه داران شرکت یا ورشکستگی، هیئت مدیره تصمیم به انحلال شرکت می گیرند که یک نوع ایجاد تغییرات در شرکت است و باید از طریق اداره ثبت شرکت ها نسبت به انحلال شرکت اقدام کنید.
تغییر محل و آدرس شرکت
هر شرکت در زمان تأسیس، آدرس و محل مشخصی دارد که باید قید شود و در آگهی تأسیس شرکت نیز درج شود. اگر به دلایل مختلف تصمیم به تغییر مکان شرکت گرفتید، باید آن را هم در اداره ثبت و هم در آگهی روزنامه اعلام کنید.
تغییر در حق امضا
زمان تأسیس هر شرکت، یک شخص یا چند نفر از اعضای هیئت مدیره یا سهامداران برای داشتن حق امضا تعیین می شوند. این اشخاص اختیار این را دارند که هر گونه اوراق، چک ها و قراردادها را امضا کنند. اگر بخواهید در تعداد افرادی که در شرکت حق امضا دارند، تغییراتی به وجود بیاورید، باید با تصمیم همه سهامداران و اعضای شرکت این کار را انجام دهید.

مدارک مورد نیاز جهت تغییر شرکت

برای خدمات تغییرات انواع شرکت ها باید مدارک خاصی را آماده کنید که به شرح زیر هستند:

  • کپی کارت ملی تمام افراد هیات مدیره
  • کپی آخرین روزنامه هیات مدیره
  • شماره موبایل افراد ( خط بنامشون باشه )
  •  

اگر برای ایجاد تغییر در شرکت خود با مشکل مواجه شدید، می توانید از خدمات تغییرات انواع شرکت ها در موسسه ما استفاده کنید.

ثبت درخواست

هم اکنون درخواست موردنظر خودتان را انتخاب کنید و از مشاوران ما کمک بگیرید

دیگر خدمات نستوه

معرفی تمامی خدمات
قابل ارائه توسط ما

گروه خدمات اداری نستوه، ارائه دهنده خدمات متنوع به برندها، شرکت‌ها، بازرگانان و صنایع مختلف می‌باشد.

×